ΟΡΟΙ ΕΛΕΓΧΟΥ MASTERCHECK

  1. Η φιλοσοφία  του  MASTERCHECK είναι η διενέργεια  τεχνικού ελέγχου οχημάτων  σε ευρύ πλαίσιο, εντός πάντα  των ορίων που τάσσονται από τους παρόντες όρους Ελέγχου MASTERCHECK, με  σκοπό  την  με αίσθηση κοινωνικής  ευθύνης  συμβολή στην αποτύπωση της τεχνικής κατάστασης οχημάτων, η οποία αφεαυτής είναι ουσιώδης για  το Όραμα  και τον  Στόχο της Auteco όπως συμβάλλει με  τη Δράση της στην ασφαλή κυκλοφορία των οχημάτων.   
     

  2. Δεδομένου ότι ο έλεγχος MASTERCHECK καλύπτει όλα τα Σημεία Ελέγχου ΚΤΕΟ που ορίζει η κείμενη νομοθεσία, η  διενέργεια του θα οδηγεί και σε  έκδοση Δελτίου Τεχνικού Ελέγχου ΚΤΕΟ (Δ.Τ.Ε.) ή Πρακτικού Εκούσιου Τεχνικού Ελέγχου (Π.Ε.Τ.Ε.), κατά τους όρους και υπό τις προϋποθέσεις που τάσσει η κείμενη νομοθεσία. Το Δ.Τ.Ε. ή το Π.Ε.Τ.Ε., ο αριθμός του οποίου  αναγράφεται στο Έντυπο Ελέγχου MASTERCHECK, αποτελεί αναγκαίο και αναπόσπαστο μέρος αυτού (του Εντύπου Ελέγχου MASTERCHECK).
     

  3. Σε περίπτωση διαπίστωσης ελλείψεων ή  δεδομένων εν γένει, που κατά  την κείμενη νομοθεσία περί ΚΤΕΟ, εισάγουν υποχρεώσεις  της Auteco για οιαδήποτε πράξη ή οιαδήποτε παράλειψη, αυτές οι  υποχρεώσεις τηρούνται αναλογικά  στο ακέραιο.
     

  4. Η κατηγοριοποίηση της κατάστασης του Ελεγχόμενου Οχήματος σε: α) Καλή (Πράσινο φανάρι O)· β) Μέτρια (Κίτρινο Φανάρι  O) και γ) Κακή (Κόκκινο Φανάρι O), γίνεται με  βάση την διαβάθμιση/κατηγοριοποίηση που προβλέπει η κείμενη νομοθεσία και ιδία η υπ’ αριθμ. οικ. 19111/192 Υ.Α. (ΦΕΚ Β΄ 1003/26.03.2019) του Υπουργού Υποδομών & Μεταφορών περί «Καθορισμού   τρόπου, διαδικασίας και πιστοποίησης διενέργειας του Τεχνικού Ελέγχου (περιοδικού, έκτακτου, εκουσίου) των οχημάτων στα Δημόσια και Ιδιωτικά Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΤΕΟ)» και τα Παραρτήματα αυτής σε: α) Δευτερεύουσες κατά την άνω Υ.Α. Ελλείψεις: Κατάσταση Μέτρια (Κίτρινο Φανάρι O)· β) Σοβαρές & Επικίνδυνες κατά την άνω Υ.Α. Ελλείψεις: Κατάσταση Κακή (Κόκκινο Φανάρι O). Σε περίπτωση που δεν διαπιστώνονται Δευτερεύουσες, Σοβαρές ή Επικίνδυνες  κατά την άνω Υ.Α Ελλείψεις και άρα ο  τεχνικός έλεγχος είναι και κατά την κείμενη νομοθεσία περί ΙΚΤΕΟ επιτυχής, η κατάσταση του οχήματος κρίνεται Καλή (Πράσινο φανάρι O).
     

  5. O Έλεγχος MASTERCHECK: α) περιλαμβάνει τα Σημεία  Ελέγχου, τα  οποία  καταγράφονται στο Έντυπο Ελέγχου MASTERCHECK που υπογράφει ο εκάστοτε αιτών τον οικείο έλεγχο και διέπεται από τους όρους και τις προϋποθέσεις που τίθενται σε αυτό∙ β) περιλαμβάνει  τα  πορίσματα  του Ελέγχου MASTERCHECK, αποκλειστικά και μόνο κατά  το ακριβές χρονικό σημείο διενέργειάς του και συνεπώς, ουδόλως μπορεί να  αποτελέσει βάση αναφοράς για  συναγωγή συμπερασμάτων που αφορούν την σε οιαδήποτε βάση  τεχνική κατάσταση του οχήματος  ως προς τα  ελεγχθέντα σημεία, καθ’ οιοδήποτε άλλο χρονικό σημείο, προγενέστερο ή μεταγενέστερο αυτού∙ γ) δεν συνδέεται καθ’ οιονδήποτε τρόπο, άμεσα ή έμμεσα, με  εργασίες ή  υπηρεσίες συντήρησης ή  επισκευής οχημάτων ή  εξαρτημάτων ή μερών αυτών∙  δ) δεν συνδέεται καθ’ οιονδήποτε τρόπο, άμεσα ή έμμεσα, με  παρέχοντες  υπηρεσίες συντήρησης ή  επισκευής οχημάτων ή  εξαρτημάτων ή μερών αυτών (συνεργεία αυτοκινήτων)∙ ε) περιλαμβάνει  αποκλειστικώς έλεγχο & επαλήθευση όλων των κοινοποιήσιμων σε ΙΚΤΕΟ  δεδομένων που τηρούνται για  το  όχημα στο  Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών, ήτοι ενδεικτικά έλεγχο του τηρούμενου στη βάση δεδομένων του ΥΜΕ  ιστορικού των χιλιομέτρων του οχήματος, έλεγχο των στοιχείων  της  τηρούμενης άδειας κυκλοφορίας κλπ. και δεν περιλαμβάνει έλεγχο γνησιότητας: (i)  των προσκομιζόμενων  εγγράφων που αφορούν το ελεγχόμενο όχημα (πλην του ΔΤΕ ΚΤΕΟ/ΙΚΤΕΟ)∙ (ii)  των καταχωρήσεων του Βιβλίου Συντήρησης (Book Service) του οχήματος.
     

  6. O Έλεγχος MASTERCHECK: α) πραγματοποιείται χωρίς αφαίρεση, αποσυναρμολόγηση ή μετατροπή εξαρτημάτων ή μερών του οχήματος και  του  εξοπλισμού αυτού, και συνεπώς δεν εκτείνεται σε άδηλα  σημεία ή μέρη  του  οχήματος, ούτε και δύναται να περιλαμβάνει τον εντοπισμό ελαττωμάτων, βλαβών και ελλείψεων αυτού, η διάγνωση  των οποίων προϋποθέτει  τοιαύτη  αφαίρεση, αποσυναρμολόγηση ή μετατροπή εξαρτημάτων ή μερών του οχήματος και του εξοπλισμού αυτού∙ β) δεν εκτείνεται στη διάγνωση του τρόπου λειτουργίας ή ανταπόκρισης του ελεγχόμενου οχήματος σε  περίπτωση ατυχήματος (π.χ. στη λειτουργία ή μη των αερόσακων) ή σε άλλη οιαδήποτε έκτακτη περίπτωση (π.χ. πλημμύρας ή πυρκαγιάς)∙ και  γ) δεν εκτείνεται στον εντοπισμό μετατροπών, παρεμβάσεων, προσθηκών και αλλαγών που έχουν  γίνει στο ελεγχόμενο όχημα, κατ’ απόκλιση της εργοστασιακής παραγωγής του  από τον Εργοστασιακό Οίκο Κατασκευής του, πέραν αυτών που προβλέπονται στην εκάστοτε  ισχύουσα  νομοθεσία περί ΙΚΤΕΟ.  
     

  7. Η διασταύρωση και πιστοποίηση της γνησιότητας του περιεχομένου του Εντύπου Ελέγχου QR CODE αυθεντικοποίησης, ο οποίος παρέχει πρόσβαση  σε οιονδήποτε κάτοχο του Εντύπου MASTERCHECK: στην αντίστοιχη  βάση δεδομένων, την οποία τηρεί η Auteco στον κάτωθι ηλεκτρονικό σύνδεσμο: https://www.mastercheck.gr και στην οποία τηρείται το αυθεντικό  Έντυπο Ελέγχου MASTERCHECK
     

  8. O έλεγχος MASTERCHECK διενεργείται  κατά τους παρόντες όρους  από την Auteco ως αμερόληπτο φορέα,  και δεν σχετίζεται άμεσα ή έμμεσα με οποιαδήποτε αφορώσα το όχημα συναλλαγή ή σύμβαση ή με τη διαμόρφωση οιουδήποτε όρου αυτής.
     

  9. H υποβολή αίτησης διενέργειας ελέγχου MASTERCHECK: α) συνιστά αυτοδικαίως και άνευ άλλου  τινός ρητή και ανεπιφύλακτη αποδοχή των Όρων Ελέγχου MASTERCHECK∙ β) εμπεριέχει αυτοδικαίως και άνευ άλλου  τινός ρητή και ανεπιφύλακτη εξουσιοδότηση του Ιδιοκτήτη του Οχήματος προς  την AUTECO  να αιτηθεί από οιονδήποτε Εξουσιοδοτημένο ή μη  Επισκευαστή (συνεργείο αυτοκινήτων, εξουσιοδοτημένο ή μη) αναλυτικό  Ιστορικό  των Εργασιών Συντήρησης (Service) και Επισκευής που έχουν διενεργηθεί καθ’ οιοδήποτε  χρονικό σημείο στο όχημα, που  υποβάλλεται σε  έλεγχο MASTERCHECK.
     

  10. ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ:  α) Μετρήσεις και Πορίσματα Ελέγχου και σε μέρη του οχήματος, τα οποία δεν περιλαμβάνονται στα υποχρεωτικά ελεγχόμενα κατά τη νομοθεσία περί ΚΤΕΟ, όπως π.χ. η ανάγνωση του εγκεφάλου ή η μέτρηση της δυναμικότητας της μπαταρίας, λαμβάνουν χώρα με βάση τις προδιαγραφές, τα τεχνικά χαρακτηριστικά  και τις δυνατότητες των εκάστοτε χρησιμοποιούμενων οργάνων, μηχανημάτων και  εξοπλισμού μέτρησης και ελέγχου· β) Προϋπόθεση για τη διενέργεια Test drive  οχήματος, είναι το όχημα να είναι ασφαλισμένο κατά τις προβλέψεις για την υποχρεωτική ασφάλιση της αστικής ευθύνης έναντι τρίτων.